בואו אלינו כמו שאתם. איך שאתם זה בסדר ! / גרשון קום

 בואו אלינו - כמו שאתם. איך שאתם - זה בסדר ! / גרשון קום

המסר שלי למתענייני ולומדי מסלול להסמכה תנועה טיפולית S.S.D:
למען החוויה הלימודית, יעילות הפנמת החומר וחיזוק ההסמכה של הסטודנטים - אני לא דורש מהסטודנטים רקע מוקדם מקצועי בתחום התנועה או הספורט. ההפך: בואו אלינו כמו שאתם ואיך שאתם. 

תנועת הגוף משקפת את עולמו הפיזי, מנטאלי, נפשי של האדם. חשוב שכל אחד מלומדי הקורס, יתחיל את תהליך הלמידה מנקודת ההתחלה האישית שלו. מהמקום הטהור והקרוב ביותר לעולמו הפיזי, מנטאלי, נפשי.

כמי שמנהל את הקורס תנועה טיפולית S.S.D חשוב לי שתהליך הלמידה יעבור דרך עולמו הפיזי, מנטאלי, נפשי של הלומד; שאם לא כן, לא תתקיים חוויה לימודית - אישית של הסטודנט; דבר שימנע ממנו להעביר את חומר הלימוד הלאה למטופליו לאחר שיוסמך לכך.

לכן - 

בואו אלינו כמו שאתם. איך שאתם זה בסדר ! 

הגישה והאווירה הלימודית בקורס השנתי תנועה - טיפולית S.S.D להסמכה שאני מרכז, מעודדת את הסטודנטים להיות הם עצמם; ולחקור את המאפיינים האישיים שלהם דרך חומר הלימוד.

כל סטודנט הוא עולם בפני עצמו. לכן, תהליך הלמידה הוא בבחינת מסע אישי של כל לומד לתוך עצמו - דבר המקנה חוויה לימודית רבת עוצמה.

עכשיו מובן יותר, מדוע מסלול - ההסמכה לתנועה טיפולית S.S.D מיועד לכולם. ככל שהקבוצה הטרוגנית יותר - כך מעניין יותר וכך יעיל יותר - לתהליך הלמידה.

אתם ואתן מוזמנים להיות חלק מקבוצת - הלמידה שהיא הרבה יותר מקבוצת למידה.
ההרשמה עכשיו למחזור הבא של לימודיי תנועה טיפולית Shin Sen Do במרכז האקדמי ווינגייט.
 
☎ לשאלות צרו איתי 👈 קשר

עוד על שני מסלול הלימודים וההסמכה לחצו 👈 כאן